Eltűnt pénz az OTP-s számládról? Most felfedjük, mi áll a háttérben!

Az OTP Bank csütörtök délelőtt hivatalos közleményben tájékoztatott arról, hogy technikai hiba következtében egyes ügyfelek bankszámláján ismételt terhelések léphettek fel. Cikkünkben részletesen bemutatjuk, mi állhat a probléma hátterében az OTP Bank rendszerében.
Az OTP Bank szerint a hibát egy külső szolgáltató rendszerében fellépő zavar okozta, amelynek következtében bizonyos korábbi bankkártyás vásárlások összege kétszer került levonásra az érintett számlákról.
Dupla levonások az OTP Banknál: már dolgoznak a problémán!
Az OTP Bank megerősítette: nem rendszerszintű, de mégis szélesebb ügyfélkört érintő hibáról van szó. Az érintetteknél az a probléma jelentkezhetett, hogy egy korábban már kifizetett összeg újra megjelent levonásként a számlájukon - tehát például egy boltban vagy online elköltött összeg duplán lett terhelve.