Április 27-e akár piros betűs ünnepnapként is szerepelhet ifj. Tóth János naptárában.

Ifj. Tóth János karrierje során különleges mérföldköveket ünnepelt, hiszen 1997-ben Salgótarjánban, valamint 2002-ben és 2003-ban Miskolcon is diadalmaskodott az ORB-futamon ezen a jeles napon.
Ifj. Tóth János 1997-ben Gergely Ferenccel közösen ünnepelhette első ORB-futamgyőzelmét Salgótarjánban, majd 2002-ben és 2003-ban Tóth Imrével együtt Miskolcon is diadalmaskodtak.
Az 1997-es ORB-szezon második futamát április 25-27. között Salgótarján környékén rendezték, közel 100 fős mezőnyre 19 gyorsaságin 156 km versenytáv várt.
A kisterenyei körgyorsaság futamnyitóján Bathó Zoltán és Kosztolányi Tamás kezdték legjobban a Subaru Impreza 555 volánjánál. A verseny első szakaszain azonban Ifj. Tóthék kiemelkedtek, és az első napi 10 szakaszból hatot a Toyota Celicával zártak a leggyorsabban, így magabiztos előnnyel fejezték be a napot az élen. A második helyen id. Érdi Tibor és Varga István álltak Mazda 323-mal, akik szintén gyorsabbak voltak a Subaru pilóta, Ranga László és Büki Ernő párosánál.
A második napon Ifj. Tóth János csapata továbbra is megmutatta fölényét, és végül magabiztos győzelmet arattak Érd és Rangá csapataival szemben.
Öt évvel később, április 25-27. között Miskolc városa adott otthont a Rally izgalmaitól fűtött eseménynek, amely a 2002-es ORB-szezon második futamaként vonult be a történelembe. A versenyzőkre 13 gyorsasági szakasz és összesen 130.5 km-es táv várt, a mezőny pedig 84 bátor pilótából állt, akik mind készen álltak a kihívásra.
Ekkor már négy éve zajlott az ORB WRC-korszaka, és a versenyen négy különböző autó képviselte a márkák színeit. Ifj. Tóth János mellett a Peugeot 206 WRC volánjánál Tóth Imre ült, míg Turi Tamás és Papp György a Toyota Corolla kormányát fogták meg. Id. Érdi Tibor és Varga István egy 2000-es Subaruval indultak, míg Benik Balázs és Somogyi Pál a 2001-es Ford Focus WRC-vel álltak rajthoz.
A győzelem végül egy lenyűgöző csatában dőlt el Ifj. Tóthék javára, akik mindössze 6.3 másodperccel előzték meg a Turi csapatát. A dobogó harmadik fokára Id. Érdiék állhattak fel, akik 20.9 másodperces hátrányban érkeztek a célvonalhoz.
Egy évvel később ugyancsak április 25-27. között rendezték meg a Miskolc Rallyt, A győzelmet pedig ekkor már nagyobb előnnyel tudta megszerezni az ifj. Tóth-Tóth-Peugeot trió, akik 46 másodperccel előzték meg a Skoda Octavia WRC-vel induló Szabó Gergely és Kerék Balázs kettőst, míg a harmadik helyen Angyalfi Károly és Kazár Miklós további fél perc hátránnyal zárt 2002-es Subaru Impreza WRC-vel.
Ifj. Tóth János végül 1997-ben és 2002-ben is elhódította a bajnoki címet, ám a 2003-as szezonban Benik Balázs és Somogyi Pál mögött a második helyen végzett.